Morstan Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Noen som vet hva slags farge og fargekoden på bilen min er? Finner ikke den lappen på venstre dempertårn. Men sikkert noen som har/ har hatt den samme. Legger ut ett bilde av den før den ble kræsja, derfor jeg trenger den fargekoden også, for driver og pusser oppigjen;) så må til litt lakk på noen nye deler Håper på riktig fargekode fra noen der ute
Wolfeh Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Du kan jo høre med bmw, så lenge de har registrerings nummer og chassisnummer finner de ut det meste. Som bla utstyrsliste osv Men ellers er jeg ikke helt sikker, ligna litt på granit silver i starten. Men ser ikke helt sånn ut.
Morstan Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Okei, takk for hjelpen:) så på en tråd av deg i sta, bmw'n blir fin den;) tror jeg la inn ett innlegg der også
AlXz Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Sjekk under panseret på bilens høyre side. På innersiden av skjermen der (nedi motorrommet), så finner du en liten metall plate med diverse info på. Der står fargekoden. Tre tall + ett tall for nyanse. F.eks: 181/9
Breitling Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Eller SilberGrau Metallic - vanskelig å se utifra bildet. Har bilen litt grønnskjær i lakken?
Morstan Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 takk forl hjelpen alle sammen skal sjekke ved skjermen der i morgen og det er sånn.. ja hva skal jeg si a, nesten lyseblått/grønt skjær som du ser på panseret på bildet der solen skinner på det:) ellers når det bare er lyst ute så syns jeg den er ganske mørk grå kan sende ett par bilder til da vett sånn:D
Morstan Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 litt dårlige bilder i og med det er fra mobil ser jeg nå
Morstan Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 den har jeg glemt :$ sjekke i morgen når det er lyst
Morstan Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 fant ikke noe der heller jeg.. :S
CS Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Da har du ett alternativ igjen som nevnt lenger opp. Kontakt BMW og hør med de eller legg ut siste 7 siffer i chassinr. her så kanskje noen med tilgang kan sjekke for deg. Ganske håpløst å gjette farge ut i fra bildet, selvom jeg er rimlig sikker på at der er arktisgrå som jeg skrev lenger opp.
Morstan Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 okei:) takk for tips alle sammen;) da får jeg prøve på det siste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå