icc Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Noen som har erfaring med disse? Har en selv som jeg satt i for ca. 1 og 1/2 år siden, og det begynner å se ut som det er dårlig trykk. Først bytta jeg oljetrykksbrytern og da så alt bra ut i en mnd eller så, men nå lyser oljetrykkslyset på laveturtall igjen. Det skal sies at etterhvert første gang så lyste lyset mer og mer på høyeturtall etterhvert. Skal ikke lyset lyse hele tiden hvis det er oljetrykksbrytern? Også har jeg i tillegg fått rådebank på sylindern lengst frem i motorn som jeg holder på å fikse nå. Leste en plass at det kan ha sammenheng med dårlig oljetrykk. Kan det være noe galt med pumpa? Kan vel ikke være overtrykksventilen til olja eller noe slikt som er dårlig? Motorn er en 1986 m20b20! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeinZ Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 hadde jeg vært deg så hadde jeg bytta oljepumpe, rådelager og rammelager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fliid Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Ved slitte lager, har man erfart dårlig oljetrykk, du endte med bank så at du hadde slitte lager er ingen tvil. Ikke pumpen sin feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
icc Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 Okei, takk! Skal ta å sjekke oljetrykk når jeg får tilbake veiva fra sylinderservice:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now