stroker Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Kjøpte min første BMW for ca 1 måned siden, valget falt på en 530 DAT. Jeg hadde bestemt meg for at det skulle være minimum 525 DAT, men da jeg kom over en meget pent behandlet 530 DAT på Elverum, var det bare å slå til... Har tidligere kjørt Audi i 10 år, så dette var som å banne i kirka... Har hatt det mye moro i Audi-leiren, så ikke et vondt ord om Audi fra min side, blir sikkert Audi en gang igjen i framtida, men akkurat nå var det moro å prøve noe nytt, og jeg angrer ikke et sekund på at det ble en E39 oljebrenner... Legger ut noen bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Rå bil! Spesielle senterkopper på felgene.. Noe jeg ville gjort med bilen: Shadowline (lister og nyrer) M5 front og facelift lykter.. Da hade den vært PERFEKT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Rå bil! Spesielle senterkopper på felgene.. Noe jeg ville gjort med bilen: Shadowline (lister og nyrer) M5 front og facelift lykter.. Da hade den vært PERFEKT! Ja, blir nok å endre litt på det kosmetiske etter hvert, vurderer nye lamper til den, men har Xenon, så da blir det dyrt... Er i hvert fall uaktuelt og bytte til lamper uten Xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Rett og slett en nydelig touring. Regner med den drar ganske bra også? Likte også felgene med pentagonet i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Lekkert! Og gratulerer med "skikkelig" bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Rett og slett en nydelig touring. Regner med den drar ganske bra også? Likte også felgene med pentagonet i midten. Takk for tilbakemeldinger Ja, den drar helt OK, men ingen rakett... Er tross alt noen kg med nazi-plåt dette her, så trengs litt krefter for å flytte på skuta også... Men kjørekomfort og kvalitetsfølelse er i hvert fall helt på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Er tross alt noen kg med nazi-plåt dette her, så trengs litt krefter for å flytte på skuta også... Det er VAG som er nazi-plåt. Har du ikke fulgt med i historie timene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå