Jotte Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Vurderer og kaste ut min M60/B30 å slenge inn en B40 i stedet da B30`n er veldig sliten etter rundt 280.000km Kunne trenge automakasse også som passer på touring og M60 motoren. Er også på jakt etter bakseter i grått stoff til touring. Kunne også trenge ett varmeregister og muligens en ny radiator. Får jeg ikke tak i ny motor så blir bilen solgt i deler eller komplett etter førstemann til mølla prinsippet, bilen er meget pen i interiøret (jeg klarer å løfte ræva over setekanten når jeg setter meg inn hehe) Mye som må gjøres med denne bilen altså, men den har originalt M-tech understell og mye nytt ellers i drivverket, så hadde håpet å kunne kjøre godvogna noen år til. Jeg betaler selvfølgelig spottpris på alt da bilen ikke er verdt stort lenger, men har du noe du vil bli kvitt så kom med det Mail meg gjerne på bajas55@hotmail.com om du har deler liggende. Takker! (PS. Om du har en E34 525 1991 eller nyere for en grei pris så kan det også være aktuelt, både touring og sedan er aktuelt, men helst sedan.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonner'n Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 har noen deler liggende etter jeg bytta til manuell på min m60b40. bla. mellomaksel, svinghjul eller en girkasse uten revers og andre smådeler... skal egentlig bare kastes, så hvis du kunne trengt noe av rasket, er det jo bedre at du får brukt noe, enn at søplemannen gjør det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mutexA Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Har en komplett delebil med M60B40. Skal bygge om min 540 til manuell, men trenger ikke motorn.. Bilen er fullt kjørbar, og har pm'a han over meg om å prøvekjøre før jeg peller bilen i filler, slik at noen kan gå god for motoren Litt om motor: Er gjort litt med den, satt kompressor på før, så den er mappa for kompressor, større dyser, og har alu innsugsrør bygd for plass til kompressor, ombygd spylertank også i alu. Motor gått ca 150k, funker som bare det..Skulle egentlig swappa denna inn i min egen, men jeg har ikke mulighet/ork til det i tillegg til girbytte. PS. Har fullt skinn comfort interiør med trelister og en 5HP30 uten revers. Kassa kan du få . Har vel det meste du spør etter der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts