dangerous Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Fantastisk fin fil på alle måter! Gjør det ikke vanskeligere enn at jeg legger ved link: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1954837 Pris kan diskuteres ved hurtig avgj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimbmw Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Kjempepen bil! Interessert i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dangerous Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Njaaa.. Hadde tenkt meg Audi A4 2002 eller nyere med quattro eller RX8. Men om du har noe annet spennende så kan det jo vurderes! Edit: Haha, nice signatur Caaatooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Njaaa..Hadde tenkt meg Audi A4 2002 eller nyere med quattro eller RX8. Men om du har noe annet spennende så kan det jo vurderes! Edit: Haha, nice signatur Caaatooo Har ikke noe mer spennende å bytte bort enn en god, gammel sliter; 91 modell Mercedes 230TE, som ble EU-godkjent uten feil i går Med mindre du såklart er interessert i å betale rundtom en halv million i innbytte får å få E60'en min, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dangerous Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hehe, den ene frista lite, mens den andre blir litt i dyreste laget. Hadde tenkt å holde meg unna lån så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Den 230'a kan jeg iallefall skrive under på at er serdeles vellholdt og fin! Men nydelig bil! Nesten så man sku ha kjøpt til kjærringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dangerous Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hehe.. Godt når folk er nøye med bilan! men 230 e desverre ikke en bil jeg kunne tenkt meg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg