Rikerud Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 E30 eller E34 sedan og manuelt gir. Ikke trimmet. Må være RUSTFRI og i bra stand. Betaler heller litt mer for en veldig bra en, men gull er desverre sjeldent å finne. Men har du en sånn så send meg en PM. Jeg bor forresten i Trondhjem by. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Legg i litt mer å vurder denne. Dette er gull! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... 6b439aaa5d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Tviler ikke på at dette er GULL Men desverre har jeg ikke tenkt å bruke så mye spenn på bil denne gangen, skal ha meg en artig vinterbil til en litt mindre penge slik at mine italienere slipper å kjøres i saltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skjønner den... Får jeg spørre hvilke italienere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skal du først kjøre i saltet kan du like gjerne kjøpe en med litt rust, f. eks. min 25 lapper så kommer du frem nesten over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Står en 325IX med godkjent Turbo til salgs her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skjønner den...Får jeg spørre hvilke italienere? Kjører Alfa Romeo GTV til daglig (http://gallery.steinerik.com/index.php?gallery=./cuore%20sportivo/06%20gtv). Kan brukes om vinteren den også, men det er ikke akkurat optimalt. Dørene fryser bare det er i nærheten av kuldegrader. Huff og huff. Også har jeg en 71-modell Alfa GTV da (http://gallery.steinerik.com/index.php?gallery=./cuore%20sportivo/03%20bertone%20tre. Men denne er jo uansett kun til sommerbruk. Pluss et par til uten skilter... Må innrømme at italiensk står mitt hjerte nærmest, men skal det ikke være fra støvvelandet så er det ingen tvil om at det er BMW som teller (har hatt det før også). Ble vel mye offtopic dette... Men anyway. Ønsker meg en BMW som vinterbil (pendlerbil). Og det er ikke for å ødelegge den i saltet (da hadde jo Audi vært et bedre valg - hehe), men ønsker meg en som fremstår som fin. 325iX eller 525iX er alternativene. Akkurat nå heller jeg mest mot en 525iX. Ligger jo noen av dem til salgs også så vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Står en 325IX med godkjent Turbo til salgs her i byen. Vet det. Men er skeptisk til kjøp av bil med ettermontert turbo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 den er bygd og godkjent for det. får ikke mere trøbbel med denne enn en annen det går på hvordan det brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 den er bygd og godkjent for det. får ikke mere trøbbel med denne enn en annen det går på hvordan det brukes Ok, jeg har ingen grunn til å tvile på det. Men uansett, i min verden er en ombygd bil mindre verdt enn en orginal bil. Generelt (dette er ikke myntet på din bil) så ser det ut som at det i markedet er motsatt. Altså at ombygde biler er dyrere enn orginale biler og da blir en ombygd bil svært lite interessant for meg (da jeg er villig til å betale mindre for en slik). Jeg er nok helt i utakt med markedet her (noe som vel er mitt problem)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Da er bil kjøpt. Ble ingen BMW denne gangen, tapte kampen når det hele kokte ned til kjøreglede pr krone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Da skulle jeg gjerne visst hva det ble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg