Pelton Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Kan selge bilen til en noe redusert pris med de feilene som er P.g.a. en knekt arm som aldri vil gro har jeg liten mulighet til å utbedre dette akkurat nå. Noe jeg i utgangspunktet hadde tenkt. Hadde også sett for meg å kjøpe ny bil før jul, venter barn 4.jan Med andre ord kan jeg være ganske medgjørlig for tiden. For mer info ring 97091647 /svar her/send mail. (P.s. ingen store feil, peace of cake for en person uten 12tommeltotter) annonnse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/reques ... nr=2009629 u] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hva tror dere? noen som har lyst på TDS?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 bumpibumpi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 bømp! Alt kan diskuteres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 jeg endrer denne, for jeg svarte i feil thread, beklager. Sett den litt ned i pris så går det nok bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Gjør vel det, kom med bud folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 link til annonse på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Kan selge bilen til en noe redusert pris med de feilene som er P.g.a. en knekt arm som aldri vil gro har jeg liten mulighet til å utbedre dette akkurat nå. Noe jeg i utgangspunktet hadde tenkt. Hadde også sett for meg å kjøpe ny bil før jul, venter barn 4.jan Med andre ord kan jeg være ganske medgjørlig for tiden. For mer info ring 97091647 /svar her/send mail. (P.s. ingen store feil, peace of cake for en person uten 12tommeltotter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Vet du om bilen har diffbrems? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Vet du om bilen har diffbrems? Tror ikke det nei. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Kan foresten ordne gratis frakt med hurtigruta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Vet du om bilen har diffbrems? Tror ikke det nei. Hvordan det? Bare lurte, i tilfelle jeg finner på å skaffe meg en tds til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Vet du om bilen har diffbrems? Tror ikke det nei. Hvordan det? Bare lurte, i tilfelle jeg finner på å skaffe meg en tds til Var du som sendte meg mld i vinter ang denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Det skal du ikke se bort ifra nei! Mulig det var like før jeg kjøpte den jeg har i dag. Kjøpte tilbake igjen gamlebilen min da jeg fikk vite at den var til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Da er bilen etter all sannsynlighet solgt. Kommer en kar å henter den på fredag Hadde allerede ordna seg med chipping på lørdag, blir nesten misunnelig, kommer til å savne bilen Men godt å få solgt den så jeg får handla touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg