Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Da har jeg kjøpt en 120d fra Tyskland. Bilen er vel på hengeren in no time. Fra BMW forhandler, så skal være strøken.

Men må få på noen felger og senke litt.

Hvilken senk passer best til 19" felg med feks 235.

Passer 235,35,19 foran og 265,30,19 bak?

Er ikke interessert i subbing, det er uaktuelt.

Hvor presis på innpresset må jeg være når jeg skal kjøpe felger? Er vel 42 org på denne, så hvor mye opp/ned kan jeg gå?

Takk for all hjelp :)

Skrevet

Skal du ha 19" og bevare kjøreegenskapene så vil j anbefale Eibach fjærer , senker 25-30mm .

Vi har selv bygd en demo bil med slik senking og 19"

men det skal ikke mye til før det subber fordi hjulbuene bygger mye "inn"

iqa12nqde4s6sqkud7ov.jpg

Skrevet

Jeg har 8x19" ET40 foran, med 225/35x19" og 9,5x19" ET45 med 255/30x19" bak, men det subber litt, så nå skal jeg legge på 245/35x19" bak, så burde det gå greit.

Jeg har et AC Schnitzer senkesett, som senker 15-20mm foran, og 10mm bak (i forhold til originalt M-sport understell)

tn_118d%20004_2.jpg

tn_69_357951412_1.jpg

tn_P5200224_2.jpg

Skrevet
Bare hyggelig. Jeg kjører med H&R sitt 55mm kit, og det fungerer meget bra forresten.:)

Morgan har 25-30mm og er så lav, og du har 55mm?

Morgan: 25-30 mm, er det i tillegg til sportsunderstell? Tror ikke det er det på min.

Skrevet

hehe, de tallene som er oppgitt er skjelden helt nøyaktige. Min har mpakke, så da senkes den vel kanskje 30mm den og.:) Du ser bilder av min i linken i signaturen min.

Den dekkkomboen din der vil IKKE fungere uten en god del valsing...

Skrevet

Kjører selv en E81 med 235/35-19/9,5 og 225/30-19/9 fram. det er uten senk i dag, bare orginalt m-port understell med vals. Det subber med 3-4 pers i bilen.

EDIT: Felgene er av type Larzon New Age

Skrevet
Hvilket innpress har du?

Dekkene skal ivertfall passe uten problem med høyt nok innpress på felgene..

Var det meg du mente så vet jeg ikke helt:/

Ja det var deg jeg mente. Litt merkelig dim med deg og 225/235 burde nok være 225/255 for å få samme rulleomkrets foran og bak. Tipper du burde noen mm i endring av innpresset ditt, mulig det kan la seg ordne med å dreie litt av annleggsflaten og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...