maurtin Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Noen som vet noe mer om "pulse-plugs"? De som var så revolusjonerende (og dyre)? Forresten noen som vet hvilken plugger som passer i M50B20? Tenkte å skaffe meg et sett NGK fra ebay Kjøper du NGK fra Amerikanske Ebay får du samme plugger som biltema solgte for noen år siden. De er produsert i USA og har ikke samme kvalitet som de japanske som selges i Norge. er dette virkelig tilfellet? Trodde NGK var NGK. Men noen som vet hva "koden" heter til min bil? M50B20 fant to NGK på GS, med vidt forskjellig pris Plugg 003 (Org) BKR6EQUP (NGK BKR6EQUP) 215kr Plugg 619 (Org) BKR6EK (NGK BKR 6 EK) 90.09 kr
ehrnst Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 hva koster et sett NGK BP6ES da, tror det koster 200,- på toshov el. så da kan du like så godt kjøpe de:) men det er et par ting på tema som er bevist at funker, det er de blå pluggkablene (som nå er utgått) + den blå coilen.
maurtin Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Hva er forskjellen på de forskjellige nummerene på NGK pluggne?
ehrnst Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 varmeverdi høyere tall jo kaldere plugger så vidt jeg husker. Bosh har motsatt
Olelink Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 ække sånn at en er platina og en ikke er? er vel noen som har spiss av platina, noen av irridium. Irridium er vel det dyreste. Men skal jo gi en bedre gnist og være bedre til og motstå belegg som demper gnisten.
confUsed Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Har nå alltid kjørt på de billigste biltema pluggene på mine ikke-bmw vinterbiler og har aldri hatt noen problemer med de. Er bmw-motorer så mye særere?
Ballder Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Har nå alltid kjørt på de billigste biltema pluggene på mine ikke-bmw vinterbiler og har aldri hatt noen problemer med de. Er bmw-motorer så mye særere? Blir vel totalt rævkjørt hele tiden, da mange av barna handler bimmer, som igjen går så jævlig bra vettu.
Bonden Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Pluggen som heter 003 til slutt går vel 100 tusen km på service interval ,di kan brukes etter som hvilken man ønsker selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå