bjalle Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Hei Hei!!!HAr du fått fikset problemet emd døren din? Hvis du har det. har ingen anelse om hva som var galt? Jeg har i grunn inntrykket av at bilen min lider av det samme nå... Frytker det kan være fuktigheten som gjør det men jeg tar gladlig imot tips... Hos meg funker bare vinduet på pasassjer døren, ellers så låser den alt annet enn førerdøra, alt av knapper er dødt i døra, men de små diodelysene funker da Så hvis du kan komme med noen tips så hadde jeg blitt en glad mann På forhand takk Vipp opp modulen knappene sitter i på førerdøren og lån den som sitter på andre siden så får du sjekket om det er strømløst og ikke modulen det er feil på,gjort på 5 min.Ellers så pleier sentrallås motoren å svikte på en eller annen dør etter 10-12 år på e39,som regel svikter høyre bakdør først.
Lillefot Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Takker for svarene Fant ut av det i dag... Ved å bruke 3-4 sikringer så kom jeg frem til at det måtte ha noe å gjøre med dørlåsen/sentrallåsen i førerdøra. Så jeg skrudde ut denne og ikke uventet målte jeg en kortsluttning i sentrallåsmotoren, så fylte jeg hele motoren med elektroclean og lot det stå en halvtimestid, etter det blåste jeg rent med kompressorn, da var kortsluttningen borte gitt Så da var det bare å sette sammen alt igjen og nå virker den utmerket... Fikk også byttet hjullager bak i dag, så han som har sittet å dreiet på drivakslen min en stund nå han har fått sparken. hehe... jeg er ihvertfal svært fornøyd med dagens hendelser. hehe Forresten så har jeg ALDRI vært borti en bil med flere sikringer og ledinger enn den bilen der(fullt utstyrt 540ia), så jeg håper ikke elektronikken begynner å fuske så voldsomt mye på den ihvertfal. hehe Igjen, takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå