Bmw 523iat Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hallo, da har jeg solgt min bmw 530d å kjøpt meg 528, er meget godt fornøyd med bilen så langt! Litt om bilen: gått 123000km siden ny 98mod. kjøpt ny i norge. Ellers har den, sportseter i skinn, sportsunderstell med nivåregulering, pdc bak, nedblendbart speil, steptronic, kjørecomputer, cruisekontroll og multi funskjonsratt. Planer: Montere hele shadowline pakken utvendig og innvendig. M-frontspoiler, aerodynamik tak spoiler, avtagbart hengerfeste, facelift lykter bak og bixenon angel eyes foran. Fikse karrosseri skader for 20000 spenn.(kanal, lakke å rette høyre hjulbue, fikse begynnende rust bakluke) Har handlet for 23000 fra koed i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 bump:) Nå er bilen inne til lakkering og retting av hele høyre side, har også en m5 fanger og takvinge til lakkering. Interiørlistene skal også lakkes i samme farge som bilen! kommer flere bilder når bilen er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 nye bilder:' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 kommer flere bilder etterhvert:) har litt problemer med kameraet. Skal bytte skiltramma bak til en som passer skiltet litt bedre, fikk feil ramme. Tips/synspunkter? kan nevne at jeg skal montere nye facelift lykter foran med bixenon lys og LED angel eyes. Jobber med bestilling fra usa. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw525tdi Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Begynner å bli bra det her. Har en ganske lik en selv jeg, en 525tdi 99-mod. Skal begynne å skifte stereo`n i min snart. Har også planer om å skifte farge, fra sølv, til hvit, noe som er drit digg, om man har rette felga å toningen på rutene. Og som du er nevner at du skal bytte til bixenon lys, det får bilen til å se mye "sintere/tøffere" ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå