umotorsport Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Har steptronic kasse i e39`n min, og noen ganger når den står i manuell så kommer det opp en lampe i dash`n, går bort igjen viss jeg skrur av/på tenninga. Lampa ser ut som et tannhjul med et utropstegn i og i boka står det følgende: Das automatic-getriebe schaltet wegen einer störung nur im notprogramm. Bitte den nächstliegenden BMW Service aufsuchen. Hva står der? Noen som har hatt samme prob å hva var feil? På forhånd takk!
bmwhans Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 automat kassa går pga en feil kun i nødprogram. Ta med bilen på et Bmw merkeverksted, står det
sveinern2 Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 brukte ei oversettelses side og fikk dette; The automatic gear switches because of trouble only in notprogramm. Please, visit the nearest BMW service. HVA å r st of her? Håper det kunne hjelpe Edit; for seint ute
umotorsport Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Takktakk, da får jeg heldigvis brukt garantien som er igjen på bilen:)
Kentii Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Hehe en kammerat fikk samme melding i dashen, bare han bygde om til manuell rett etter på hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå