LHrightye39 Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Hei! Har sett at grønn frostvæske er det som blir benytta på de fleste BMW. Hvordan er det å sørge for å få av all grønn frostvæske for så å fylle på rød? Den røde skal visst være mye bedre med tanke på alu-topper etc! Men så har jeg et spørsmål til, hvis jeg skal skylle skikkelig gjennom kjølevannssystemet, kan jeg da ta å fylle bare vann på bilen, og kjøre den 10 min og tappe dette av igjen og gjenta operasjonen et par ganger uten at vannpumpa tar skade av det? Skal jo selvfølgelig helle på rød frostvæske rett etter at jeg har kjørt rent kjølesystemet...
laxen Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Du får kjøpt slik radioatorrens der som du blander neddi og lar motoren dure å gå i ca. 10 min.
Ballder Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Skyll i vei med rent vann slik du beskriver du. Har ikke noe og si for pumpen det.
Kentii Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Jepp det stemmer bare å kjøre på, gjort akkurat det samme selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå