320it Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Har søkt rundt omkring på forumet og google men fant ikke noe. Lurer på hvor mye en s50b30 tåler i overladning uten å åpne motoren? Er det stemplene som er det svakeste ledd? mener å ha hørt det.. vurderer kompressor om det skulle bli tur til tyskland i nærmeste fremtid.
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Mange delte meninger på dette.. men rnb racing i svergie skal visst nok kjøre 0.8 på orginal motor og om mappet styre enhet.. mls pankning så kompen detter til 9.5 til 1.. Selv kommer jeg til og kjøre 0.7 på en s50b30 med 9.5 i komp.. og datasprut.. mener selv at ommappa hjerner ikke duger.. ser for meg at det er lett og få tenningsbank.. Men det som gir seg først i disse motorene er stemplene.. knekker ved ring sporene.. Iver her på forumet tror jeg har prøvet dette.. Søk på iver som brukernavn og send han en pm.. Han har gitt meg mye god innformasjon.. tror å han kjørte på helt urørt motor på 0.4 en stund.. var et eller annet som gikk til pokker da men husker ikke hva.. pm han du. Kent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå