Morty999 Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 noen her som veit hvordan jeg skal få koblet denna? har koblet til sprutet og justert det opp til å funke, men det er ikke noe liv i den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted December 3, 2008 Author Share Posted December 3, 2008 bump, har nå prøvd ALLE mulige måter (tror jeg) kobler til AUX utgang og PWM, men like død, har tatt på "pull ups" 12v også, men til ingen nytte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode_E30 Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 Hvilken tenning har du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted December 3, 2008 Author Share Posted December 3, 2008 hvilken tenning? jeg kjører 6 enkle coiler med intergrert sluttrinn, sekvensielt kalles det vell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode_E30 Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 hvilken tenning? jeg kjører 6 enkle coiler med intergrert sluttrinn, sekvensielt kalles det vell MSD tenning? Dis-4? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted December 3, 2008 Author Share Posted December 3, 2008 nei, jeg kjører LS1 coiler, så da slipper jeg dis-4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts