TCCW Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Har en e36 med hvite blinklysglass foran og oransje bak. Ønsker derfor å bytte dem i originale. Må være strøkent. Sedan hvis det har noe å si.
Torbjørn H Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Det har noe å si om det er sedan/coupe ja. Jeg har, men vil ikke bytte de mot kjedelige hvite for alt i verden
TCCW Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Noen andre som vil fortelle dem ikke er interessert? Neida, men takk for tipset.
Rabies Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg har oransje blinkere til deg. Fra en compact men de er like som sedan blinkere Kan se om jeg finner de i garasjen til svigers i morra...
TCCW Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg har oransje blinkere til deg. Fra en compact men de er like som sedan blinkere Kan se om jeg finner de i garasjen til svigers i morra... Ønsker du å bytte da?
Rabies Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Jada. Har lurt på om hvite hadde passet bilen min Trenger du sideblink også?
TCCW Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Ja egentlig, da mine er sprukne. Har ikke fått bilen enda, men kan ta noen bilder til deg. Men har ikke hvite i bytte tilbake desverre.
Rabies Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Er ikke så nøye det. Har ferdig sota sideblink jeg Kan sende med de oransje sammen med frontblinkerne...
TCCW Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Sweet! Send meg en pm når du har sjekka det opp.. gjerne et bilde. Så sender jeg det samme tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå