Larsi Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hei. Har fått noen deler i hus, og har blant annet en intercooler som er 460 x 160 x 90mm Tilkoblinga har ytre diameter på 63mm (2,5"). Intercooleren skal på en E34 525Tds 95` Touring. Vil den passe? er det noen form for sensorer i den orginale intercooleren, eller er det rett av og rett på med den nye? Noen som kan si meg om det er nødvendig med bukk/grav? Hvor er det lettest og bytte, ovenfra eller nedenfra? Så at radiatoren lå ganske tett til, må den ut for å få bytte intercooler? Håper noen kan gi meg gode svar, evt en tråd med god forklaring? En ting til.. Er det noen som vet hvor eg kan få tak i eksosflens? Har tatt av alt etter downpipen (inkl. katalysatoren), og skal erstatte det med noe annet. Det er 3 bolter som er i den flensen eg skal koble meg innpå. Takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ta av fronten vel, noggen få skruar. så kan du plasera ICen fremst så an får best kjøling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Nja, får sjå om det er et geni her inne først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phrode Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Heisann, jeg lurer også på dette og håper på noen tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå