pengelek Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Skjekker interessen for min B & O TV da jeg skal gå over til en nyere B & O tv. Det er en Bang & Olufsen Avant 32" bilderør TV. Den har innebygd VHS spiller, suorround modul (for tilkobling av 4 extra B & O høytalere), stereo høytalere med vær sin kraftig aktiv forsterker, m.m TV kan dreies 90 grader med fjernkontroll. Lyden i TV når man spiller musikk og ser på film, kan måles med et klassisk stereo anlegg i prisklassen 15 - 20 000 Kr. Dette TV kostet 75 000 kr nytt i 2002. Og har nylig vært på kontroll service hos B &O. TV er 100 % strøkent og fremtrer som nytt. Medfølger også BEO 4 fjernkontroll til nypris på 1800 Kr På finn.no ligger det billigste brukte Avant 32" tv til ca. 7 - 8000 Kr. Brukt hos autorisert B & O forhandler noe dyrere. Selger mitt som "norges billigste" 6000 Kr. Med dette TV følger det en utrolig luxus / rolls royce følelse, sammen med utrolig bildelkvalitet og suveren og voksen lyd.
pengelek Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 TV ser ut som en flat skjerm som er festet på en silver plate med høytalere i. Det er kun minimalt på midten av tv sin bakside det er tykkt. Her kommer et par bilder:
pengelek Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Kan byttes i vanlig flatskjerm 32 - 50 " eller noe annet gøy eller nyttig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå