Anderslien Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg driver å demonterer bakdemperne på min 525ix. Problemet er at de sitter dønn fast. Får de bare ikke ut. Disse skal kastes, så har slått med diger slegge og alt på de, men hjelper ikke. Noen som har noen lure tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Varme. Kan prøve. Mulig det hjelper. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hvis ikke kan du kappe med vinkelsliper. Og du vet det er bare å ringe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hvis ikke kan du kappe med vinkelsliper.Og du vet det er bare å ringe? Ja, men hvis jeg gjør det, så er det vel veldig vanskelig å få ut den tappen etterpå? Ja, jeg vet vel det, men glemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Kapper på langs.. hylsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå