gnmfr Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Skal vrake en bil den uka her som ikke står på meg, byr det på noen problemer. eventuelt hva må jeg ha med eller gjøre for og få pengene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentii Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 du må ha med vognkortet så får du vrakpanten mener jeg. Trur ikke de er så nøye på det men egentlig må vell eieren være den som leverer den men har intrykk av at det ikke er så viktig overalt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentii Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Diskutert me Stian vi ble litt usikre plutselig:P men er det jeg har hørt hverfall at vognkort er et must hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Vil tro vognkort er et must ja. Hvis ikke kunne jo hvem som helst skrota bilen til "rivalen" sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentii Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 hehe ja ikke sant nettopp;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg skrota bilen til samboeren uten problemer.De spurte kun etter vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 man kan faktisk stjele en bil og vrake den bare man har vognkortet, men da har man jo driti seg ut pga du må ha legg fo rå få vraka og da finner de ut hvem som har stjålet den var en som ahdde fått gjort det i oslo, en golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 jeg har vraka 2biler som ikke sto på meg.. hadde bare rammenr. var mine biler da men sto ikke på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Om du har salgsmelding så holder dette faktisk! De sjekker rammenr, står det oppført på person som har skrevet under på salgsmeldinga(forrige eier) så går det fint. Bare si at det er du som skal ha pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå