fredrik22 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg er da eier av en 318is cupe, bare ett lite problem vinduene mine går bare ned ca 5cm av gangen når jeg trykker på bryteren.. Dette er altså likt på begge rutene.. Jeg har ikke tatt opp og sett enda men tenkte det kanskje var lurt og høre om det er noen som har hatt liknende problem? Kan det skyldes en jordingsfeil? Takk på forrhond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 har du noen form for komfort styring? for eksempel at du trykker knappen ekstra langt ned for at de skal fortsette å gå helt ned/opp automatisk. opptrådde feilen på begge samtidig? passasjer siden på m3'n min tulla litt her, ruta gikk 5-7cm ned men snudde så å gikk noen cm opp igjen, så 5-7 nye cm ned men noen opp igjen, men hvis man trykte knappen helt ned på komfort kjøring så gikk den fint. dette ble greit når jeg byttet bryter. nå er ikke dette helt samme problem da siden du har det likt på begge ruter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik22 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Takk for svar. det eneste jeg vet er att de har vært sånn hele tiden siden jeg kjøpte den på sommeren, og det er helt likt på begge sider.. jeg har såvidt jeg vet ingen komfort funksjon.. skal prøve og bytte bryter se om det er noen jeg kjenner som har en jeg kan teste med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=148 Kansje dette gjør susen hvis det ikke er bryterne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik22 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg skrev tidligere att jeg ikke hadde komfort knapp men det viste seg og væra feil for når jeg testet var det to nivåer man kunne trykke på bryteren både opp og ned.. Takk så mye "Rogern" skal titte igjennom og se om jeg blir no klokere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg skrev tidligere att jeg ikke hadde komfort knapp men det viste seg og væra feil for når jeg testet var det to nivåer man kunne trykke på bryteren både opp og ned.. Takk så mye "Rogern" skal titte igjennom og se om jeg blir no klokere men gikk rutene noe bedre når du trykte helt ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hadde samme problem på min. Forsøkte å reparere ut i fra DIY på Autopower.se. Endte opp med å bytte motoren, da funka alt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 sitter vindusheisen fast da? vet ikke om dette hjelper men hadde bare tull med vindusheisen min selv og det viste seg at den ikke var festa sikkelig så den gikk ikke ned og opp hele tiden bare når den selv ville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik22 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ole Anders, rutene gikk fremdeles ikke ordentlig ned. Fikk en bryter av en venn men den hadde grønt støpsel som ikke passa, mitt er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Er for tørt i sporene glassene går i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå