knut-o Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Heisann Har lyst på litt mer power i bilen, så har tittet litt på supercharger til bilen. http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... er_kit.htm Lurer på hvilke problemer som eventuelt kommer opp hvis jeg putter på en slik? som gir, diff, mellomaksling, bremser osv.
Ad|oS Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Du har ikke vurdert å bytte bil i stedetfor? Dette settet kommer på ca 25tusen momset inn til landet, og gjør du alt arbeidet selv slipper du unna med den kostnaden. Dersom du ikke gjør det kan du nok plusse på en del ekstra kostnader... Hvis du i stedetfor selger is-bilen og legger til 25-30 tusen nærmer du deg fort prisen på en 328. Her har du en lignende effekt allerede (gitt at dette settet gir litt over 200hk), og et mye bedre utgangspunkt for videre trimming. Dessuten er effekten lovlig på denne bilen hehe Blir nok litt anderledes karakteristikk på motoren med kompressor, men likevel. Beklager at jeg ikke svarte på spørsmålet, men det er min mening på saken om å kjøpe seg kompressor
knut-o Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 har tenkt litt på å bytte motor til 2.8l, men kompressor hadde vært litt artig:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå