Janka7 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg skal fikse litt på bilen min fremover, og fjerne masse unødvendig vekt... Bør jeg kjøpe meg en ipod med godt headset eller fins det en måte å få grei lyd med minimal vekt? Jeg har null peiling på stereo, så forklar på "snakke-til-idiot-måten" om dere gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 ipod og head sett er vell ikke noe å anbefale men anlegget er vell ikke noe unødvendig vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Jo, hun er litt sånn "hvor kjapp får jeg henne-prosjekt", så da vil man ikke ha mer vekt enn overhodet nødvendig;) Ipod og headset høres ut som en levelig løsning det, hvis eneste alternativet til god lyd er massevis av bråkekasser på et par kilo per stk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 hehe, er dette en hverdags bil du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Tja, det blir nok gradvis kun et leketøy når jeg har fått meg ny bil, da driter vi i skilter, og fjerner unødvendige seter, lydisolering og alt crap, og går mot målet å kicke assen til typen:p Voksen? Aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 du får ribbe alt da vettu tror ikke du trenger ipod når du er ute å kjører villman eller villjente men igjen, tror ikke du vill merke noe forsjell med orginal anlegge lell, blir vell likedan aks og krefter med og uten ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Problemo: Det er ikke orginalanlegg i den nå, det er noen jævlige kasser som tar halve bagasjerommet og hattehyllen min... De skal vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ein cd-spiller og 2 høgtalere framme veger ikkje noke særligt. Greit å ha musikk når du køyrer roligt. 2-3kg ekstra merker du ikkje på bilen! Har sjølv ein cd-spiller og 2 høgtalere framme i grombilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hvilke høytalere anbefaler du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 focal frontsett har jeg god erfaring med, kostet 1100 tror jeg, har mac frontsett nå, superforøyd hva har du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Er faktisk ikke sikker, og bilen står parkert midlertidig noen mil vekke:p Men anbefaling notert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå