Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal fikse litt på bilen min fremover, og fjerne masse unødvendig vekt... Bør jeg kjøpe meg en ipod med godt headset eller fins det en måte å få grei lyd med minimal vekt?

Jeg har null peiling på stereo, så forklar på "snakke-til-idiot-måten" om dere gidder :oops:

Skrevet

Jo, hun er litt sånn "hvor kjapp får jeg henne-prosjekt", så da vil man ikke ha mer vekt enn overhodet nødvendig;)

Ipod og headset høres ut som en levelig løsning det, hvis eneste alternativet til god lyd er massevis av bråkekasser på et par kilo per stk...:)

Skrevet

Tja, det blir nok gradvis kun et leketøy når jeg har fått meg ny bil, da driter vi i skilter, og fjerner unødvendige seter, lydisolering og alt crap, og går mot målet å kicke assen til typen:p Voksen? Aldri!

Skrevet

du får ribbe alt da vettu :P tror ikke du trenger ipod når du er ute å kjører villman eller villjente :P men igjen, tror ikke du vill merke noe forsjell med orginal anlegge lell, blir vell likedan aks og krefter med og uten ;P

Skrevet

Problemo: Det er ikke orginalanlegg i den nå, det er noen jævlige kasser som tar halve bagasjerommet og hattehyllen min... De skal vekk!

Skrevet

Ein cd-spiller og 2 høgtalere framme veger ikkje noke særligt. Greit å ha musikk når du køyrer roligt. 2-3kg ekstra merker du ikkje på bilen! Har sjølv ein cd-spiller og 2 høgtalere framme i grombilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...