MonsterE46 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hei. Har problemer med å velge felger til min (svart Bmw 318i E46), Har tenkt litt på M5felgene, BBS eller Breyton Vision felgene (svin dyre). Jeg vil ha noen felger som kler bilen bra og er å få tak i til en god pris. Hva vil dere ha valgt? Kom gjerne med bilder visst noen har noe tøffe felger å vise, og jeg er åpen for alle forslag:) På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ville ha gått for e46 M3-felger, eller evt e60 M5-felger... My 2 cents Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 BBS CH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Breyton magic Breyton imagine Hamann HM2 Disse er jo dyre men lekre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå