patricko Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 noen som har det dekselet som check panelet står i det som dekker takluke mekanismen. Må ha til el. luke. å det må være til m3 da vanlig e30 ikke passer ring/sms eller PM tlf. 98880400
AndersM3 Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Ja, det har jeg. Skal sjekke om det er i orden osv. Men har ikke bilen hjemme for tiden så jeg kan ringe deg når bilen kommer tilbake. Kan ta kort eller lang tid, da tidsfrister er et fremmedord for han som har bilen.
iNthe Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 tror det passer ifra vanlig m3, jeg byttet i gamlebilen min.. men det er alltids en mulighet for at det var ifra m3 jeg fikk tak i men. trenger du check-kontrollen? den har jeg;)
patricko Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 tror det passer ifra vanlig m3, jeg byttet i gamlebilen min.. men det er alltids en mulighet for at det var ifra m3 jeg fikk tak i men. trenger du check-kontrollen? den har jeg;) M3 har eget da karossen er forskjellig (limt frontrute) trenger ikke check panelet det har jeg..
TSL Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 denne passer n okk fra vanlig e30. det er ikke forskjeld i vindusramma på me og std e30 forran. vanlig frontrute med låse list passer rett in i m3. så da passer nokk den deksel plata som check kontrolen sitter i også
patricko Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 dette veit jeg best da siden jeg har prøvd å veit de er forskjellige. er også forskjellige delenr. på dem. å jo taket/ vindusramme på m3 å vanlig e30 er forskjellig
patricko Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 betaler veldig godt det 3 dobbelte av hva den koster ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå