Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaringer med supersport effektanlegg til 520 E34? eller bare supersport generelt?

har sett litt på dette fra GS

b0qwte8wzmpz3fvuogqe.jpg

Er det forresten mye jobb å montere selv? eller er det bolt on hele veien?

Skrevet
Har hentet meg supersport annlegg til min 540, men har ikke fått det på ennå.

Ok. når du får det, kunne du bare ha skrevet litt kort om montering og åssen det funker? :)

Skrevet

Det spørst om jeg kommer til å montere det selv. Hentet det idag.

Det er tungvint å ligge under bilen å skru. Blir nok til at jeg setter den inn på verksted. Litt trangt å komme til på 540 og har ikke allverdens verktøy tilgjengelig selv heller.

Skal skifte til M fanger også + carbon diffusor.

Men er spent på resultatet jeg også. Skal se om jeg ikke husker på å legge inn litt info på bimmers når jeg er ferdig.

Skrevet
Det spørst om jeg kommer til å montere det selv. Hentet det idag.

Det er tungvint å ligge under bilen å skru. Blir nok til at jeg setter den inn på verksted. Litt trangt å komme til på 540 og har ikke allverdens verktøy tilgjengelig selv heller.

Skal skifte til M fanger også + carbon diffusor.

Men er spent på resultatet jeg også. Skal se om jeg ikke husker på å legge inn litt info på bimmers når jeg er ferdig.

er litt skeptisk til å begynne å montere selv jeg også! men hadde satt veldig pris på om du la ut litt info når du har fått montert det :)

Skrevet

Jeg har montert et simons "effektanlegg" fra katalysatoren og bak på min E34 520 og du kan se noen bilder samt kommentarer i prosjekttråden min. Siden jeg forstår at du skal bare bytte bakpotten, gjør det livet ditt MYE enklere. Husk nye oppheng, klemmer og eksos/monteringspasta.

En mutterspitter kommer nok til å fungere på skruene til klemmene på rørene fra bakpotten og mellompotten. Bruk også vernebriller samt maske - du aner ikke hvor mye dritt og støv det er samlet der...

Skrevet

jeg har superersport (rustfri),jg merker litt effekt, montering var ikke vansklig. rør til supersport er større enn orginal,så kapper rør slik at nye rør kommer litt over de gamle (overgang) og sett på klemmer så er det i boks!!

Skrevet
Ser det går 2 rør bak?

Er det bære je som husker dårli eller er det itte bare 1 rør på 520?

eller er det bare illustrasjons bilde?

er vel ill.bilde da det bare er ett rør fra midtpotte og bak til bakpotte på 520, er nå det på min i allefall :)

Skrevet

Du vil garantert ikke merke effektøkning hvis du kun bytter bakerste lyddemperen. Eneste vil være lyden. Skal du evt ha noe å hente så du merker forskjell må du også bytte rør foran katalysatoren ;) Grenrør osv...

Er så mange som tror de får 30hk av å bare bytte eksos på en 15år gammel 2,0L..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...