Kobar Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Kontakten som går inn bak kjørecomputer til e36 ønskes kjøpt. er til 8 knappers med klokke dato og temperatur. link til hvilken kontakt jeg mener: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-18-B ... 0259554260
AlXz Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Er vel bare å få tak i en plugg med like mange pinner ... Noen elektronikk butikker i nærheten? Forresten..., du trenger vel kun den ene av de pluggene? Er vel kun den største (eller de store) som har begge... Den svarte du trenger tror jeg (?)
jensemann23 Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 stemmer det, du trenger den svarte. men du kan kjøpe den fra ebay da, og bare kaste den andre.
Kobar Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Er vel bare å få tak i en plugg med like mange pinner ...Noen elektronikk butikker i nærheten? Forresten..., du trenger vel kun den ene av de pluggene? Er vel kun den største (eller de store) som har begge... Den svarte du trenger tror jeg (?) er vell ikke hvem som helst som har slike tilsalgs i butikkene sine.. skal prøve en runde på noen lokale høggere, så ser jeg hva jeg finner.
AlXz Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Er vel bare å få tak i en plugg med like mange pinner ...Noen elektronikk butikker i nærheten? Forresten..., du trenger vel kun den ene av de pluggene? Er vel kun den største (eller de store) som har begge... Den svarte du trenger tror jeg (?) er vell ikke hvem som helst som har slike tilsalgs i butikkene sine.. skal prøve en runde på noen lokale høggere, så ser jeg hva jeg finner. Elektronikk butikker bør ha noe som kan passe. Men at det er en BMW plugg med "quad-lock" som det kalles er vel mer tvilsomt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå