Buzz Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hei, som topic sier så lurer jeg på hvordan man skal få løs både girkule(automat) og speedometer. prøvde å rikke litt på girkulen, men tørte ikke å ta i før jeg visste hvordan den sitter. Speedometeret har jeg ikke prøvd meg på enda. Men noen som har veiledning til evt hvordan dette skal gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Utdrag fra e38.org: First, remove the gearshift knob and leather boot. To remove the knob, put the car in neutral, depress the button and pull up. It helps to have someone help, otherwise its very easy to bloody your own nose. Sikkert samme på e39 (denne beskrivningen gjelder e38 automat. Link: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1580 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 På min E39, var det bare å dra girkula rett opp, måtte bruke litt kraft! Automat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ja da funker sikkert det supert på E39. Måtte du dra frytelig hardt, eller var det bare et lite rykk liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Måtte dra ganske hardt ja... rett opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Okej, hadde du den i P når du dro, eller i N? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Og holdt du inne den gir veksle knappen mens du drog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Tror den sto i P, husker ikke om jeg holdt knappen inne, men det kan ikke skade om man holder den inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Haha, når jeg leste det med bloody nose fikk jeg plutselig lite lyst til å gjøre dette! haha =P Skal prøve dette imorra jeg da Takker for svar! Da er det bare gåten med speedometeret igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Om du går inn på Autopower.se og så:Gör-det-själv, og så: Mekartips, så søker du etter E38 (ikke din bil men trolig samme måte å gjøre det på. Finner ikke på e39) etter du har søkt etter e38 trykker du på: Återställning av döda pixlar i huvudinstrument. Her kan du lese hvordan du tar ut speedometeret. Fikk ingen direkte link til artikkelen desverre. Håper du skjønnte hvordan du skulle finne frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Tacker så mycket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå