dutten Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 hei jeg har en bmw e36 320 coupe som jeg har var litt uheldig med for litt siden og må fiske opp igjen. men jeg har hverken sted verktøy eller teknisk innsikt til og gjøre dette alene, heller ikke råd til og gjøre det på verksted:P og ettersom jeg bor i oslo spør jeg om det er noen i oslo området som kunne tenkt seg og hjelpe meg mot en litentakk i form av penger send ei melding vis du er intr. da er ikke store skadene som dere ser er det ikke store skadene men er litt. mvh hans roger
SteffenM2 Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Dette var jo ikke allverden og fikse opp da! Ny fanger, lakk og et nytt blinklys gjør vel mye her? Alt dette kan du klare selv, utenom lakken da. Det bør gjøres proft!
a.pedersen Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 d der e ikkje vanskeli å fikse. kjøp my fanger å frontplate. d fikse du skjøl:)
dutten Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 det som må byttes er fanger bjelken som holder denne grilllista med nyrer,lykter, blinklys fremskjerm på venstre side. litt usikker på frontplata men tror den må byttes og. desverre er jeg helt blank på slik. driver bare med stereo jeg
///MoePower Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Alt dette kan du klare selv, utenom lakken da. Det bør gjøres proft! Eller han kan kjøpe ferdig blandet lakk fra ei lakksjappe og finne seg ei lakksprøyte og lakke selv, ikke noe hokus pokus det heller. Bare å trene litt på ett eller annet først, med noe billig jallalakk. Sprøyt alle kriker og kroker først, så alle flatene. Legg nok lakk til at det blir heldekkende blankt og ikke støvete, men samtidig så lite at det er svak anntydning til appelsinhud og ikke renner, da oppnår du et ganske bra resultat uten at det koster skjorta for å få det lakkert.
dutten Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 har muligens en kompis som skal lakkere. han jobber med lakkering så regner med at det går bra
a.pedersen Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 men monteringa e ikkje no problem. du ser jo kordan du skal gjøre d når du tar av ting. front plata e 8skruer eller no. å koste bare ca 1000. du må av me front lysan d er 4 skruer på ver løkt. når du har en som kan lakke før dæ så e d jo ingen problem
Azeton Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg kan nok hjelpe deg hvis du virkelig trenger hjelp:)
dutten Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 kan vel klare det selv. men noen som har tips til et sted jeg kan stå. som også har verktøy? har ikke mulighet til og stå i gata hjemme. naboene klaget faktisk når jeg bygde annlegg i bilen min så
lloydsb Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 ikke noen gode kompiser til unsettning? Dette er en smal, sak. alle har lært en gang, og gjort dette selv får første gang.. Dette vet jeg du vil klare helt fint selv. Bare å studere og se hva man demonter. Hadde jeg bodd i oslo kunne jeg hjulpet, no problem men!
Azeton Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Hos meg hvis det er noe du har tenkt og få ferdig på dagen..
dutten Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 kjenner ingen inni her med plass bare bodd inni her siden aug så
Astri Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 kjenner ingen inni her med plass bare bodd inni her siden aug så ja men då hadde eg sendt ein PM te Azeton, hadde eg vært deg. Han tilbyr deg jo både hjelp og plass...
Hyggmaister Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Godt å se snille folk som deg Azeton (som i klapp på skulderen)
dutten Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 hehe. er godt og se at folk tilbyr seg selv om de ikke kjenner personen ja. hadde jeg hatt sted kunne jeg sikkert klart det alene men har ikke dette så da blir det verre :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå