Gå til innhold

E91 320d touring (2006 mod)- 68.000km - kr. 292.000,-

hattrick
 Share

Anbefalte innlegg

Du har sikkert funne ut at det dessverre ikkje er lett å selga bil for øyeblikket! Sia det er fåe kjøpara og mange som selger bil, går det an å væra kresen. Skulle eg ha kjøpt bil til 300 000,- har eg selfølgeligt visse kriterier/krav. Det er f.eks:

Digitalt klima. (det har ikkje du)

(Bi)xenon. (det har ikkje du)

Manuell. (det har du)

Helst skinninteriør i beige. (men er ikkje noke krav)

Andre har andre krav. Og det virker som om det er berre å velga og vraka iblant bilane som er til salgs. Når det gjelder pris, so veit eg ikkje om bilen din er rimelig. (men du kan følga med på finn for å sjekke prisane og om andre sliter eller får solgt bilane sine)

Dette høyres kanskje negativt ut, men dessverre virker det som om det er realiteten for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har du rett at det er mye å velge mellom! Men hvis man ønsker seg en 2006 mod BMW 320d til 300.000 kr, så så er det så godt som utopi å be om at den skal ha har bixenon og skinninteriør. Da må du isåfall alvorlig opp i ant kjørte km, eller kjøpe et bil som stinker askebeger... Jeg har nemlig fulgt litt med på finn, så såpass vet jeg :D

Uansett, takk for tilbakemeldingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der minna du meg på ein ting til! :D Bilen skal væra røykfri. (skal iallefall ikkje væra noke røykluft innvendigt. Dette merker ein ikkjerøyker som meg fort) So som kjøpar er eg ikkje låst til 2006 320d. Eg kan gå opp og ned når det gjelder årsmodell og motoralternativer. (slik at eg får dei fleste krava som eg har)

Når eg ser på 2006 320d, so er din blant dei rimeligste bilene. Du får ha lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Vanskelig å sammenligne med Finn når bilen din ikke ligger der. Om ikke du har hatt bilen på Finn siden 30.10 så er det i alle fall ikke rart at den ikke er solgt.

PS: Den er ikke den billigste E91 i landet.... Da må du faktisk helt ned i 249.000,- Billigste diesel ligger på 279.000,-.

Har du sportsseter i bilen din forresten?

Jeg tror i tillegg at du har en farge som kan være vanskelig å like for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng - jeg bør nok prøve litt hardere på finn.

Men bensinutgaven blir litt søkt å sammenlikne seg med, synes nå jeg. Og den billigste dieselen jeg finner er en til 288.800 kr, men den har til gjengjeld gått 25.000 km lengre enn min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruktbilmarkedet har falt kraftig og det har nok ikke falt ferdig. Forhandlere sier opp ansatte og det er ganske trist, men dessverre sant.

Bruktbiler på lager hos forhandlerne har økt i antall dager på lager. Fra 15-20 dager til 90-120 dager. Det er en ganske dramatisk økning!

Nei, det tar nok en stund før markedet tar seg opp igjen tror jeg. Absolutt tidligst til sommeren, men kan hende det ikke skjer noe bedring før sommeren 2010.

Når det gjelder nybiler så var salget etter 1987 krakket labert. Det sank fra litt over 120 tusen biler til under halvparten på ett år. Det var ikke på nivå med 1986 før etter 7 år. Så det tar tid ja. Men i denne perioden pleier bruktbilmarkedet å være bedre, så det burde ikke ta sååå lang tid før det tar seg opp igjen. Men må nok vente lenger enn til januar gitt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...