doffa Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 jeg er på utkikk etter ett karross til en e30 2 dørs. har en kompressor mata e30 som skulla hatt ett karros bytte om ikke mange åra. ikke lavere enn 86 å ikke høyere en 87 på model. er det noen som har ett slikt til en billig penge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
325ti Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Vet Simon Skorpen har et m3 kaross doffa. kansje de ha vert no;) mener på jeg har hørt at de vurdertes solgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
doffa Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 snakka om det i går. ole blo på tann ska hør me joakim om e kan kjøpe tom skallet han har. det som ikke va gokjent på synet. trenge jo bare ett tomt skall Link to comment Share on other sites More sharing options...
325ti Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 ja, de funka jo det også=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSL Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Vet Simon Skorpen har et m3 kaross doffa. kansje de ha vert no;)mener på jeg har hørt at de vurdertes solgt simon skal ikke selge. her er det planer på gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
doffa Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 Vet Simon Skorpen har et m3 kaross doffa. kansje de ha vert no;)mener på jeg har hørt at de vurdertes solgt simon skal ikke selge. her er det planer på gang. Jess har hørt det ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
doffa Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=94064 Link to comment Share on other sites More sharing options...
doffa Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 prisen var litt i det stiveste laget spør du meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiritus Sancti Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Stiv? Dummeste jeg har hørt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Martin Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Stiv? Dummeste jeg har hørt.. Da må du ha vært døv frem til i dag... Er vell ikke akkurat et kupp heller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Her er et lite pris overslag: Nye org M3 skjermer+ C stolpe og kanaler, koster ca 15- 20 000,-kr. Så skal du ha noen til å gjøre jobben, på en proff måte, om ikke du gjør det selv da. Koster ca 10-15 000,- kr. Så skal du ha tak i et nesten rust fritt E30 karrosseri uten luke. Det koster jo 5- 15 000,- kr. Så skal du ha tak i org M3 deler utenom, som koster alt fra 5-15 000,- kr. Så om du greier å få til et sånt prosjekt under 35 000,- kr må du ha noen konge kontakter å gjøre alt selv. Så tar det også tid. Men lov å mene at 50 000,- kr er dyrt for et sånt prosjekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiritus Sancti Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Stiv? Dummeste jeg har hørt.. Da må du ha vært døv frem til i dag... Er vell ikke akkurat et kupp heller! Ikke det som kan kalles "kupp" nei. Men som M3 yngve sier, tar dette mye tid og er dyrere enn det bilen selges for.. Så det er nok ikke så gærnt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
doffa Posted October 27, 2008 Author Share Posted October 27, 2008 Sant nok det at det koster, bygde om en e30 325 cab i 2006 til m3 med org deler. koster og det tar litt tid. men det jeg er på ut kikk etter trenger ikke og ha norske skilter eller være godkjent på noen måte. ska brukes til prosjekt bil med grymm motor og understell. skal bli en xtrem bil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
doffa Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 har du bilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts