ragge Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Noen som har noe peil på hvilken datasprut som er er billig og bra? Har en a-dekk turbo i en m20b25, og trenger sprut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 jeg bruker MS. har ikke hatt problemer mer enn jeg har skapt selv. men det krever lesing, prøving og muligens feiling. kjappeste løsningen din er 535lmm med 325 elektronikk og noen 340cc dyser Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragge Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Ok, jeg har noen dyser som jeg har skaffa meg. Tror han jeg kjøpte dem fra sa de var 350cc, men muligens de er 340cc. Så da er det vel bare å se seg rundt etter denne spruten da! hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddis Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Gå for MS du. Litt selvstendig studering er det verdt, da du får et 10 ganger bedre resultat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts