Rullegud Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Som overskriften sier selger jeg en 93modell 530IAT V8. Den trenger litt stell og omsorg, men det er fortsatt veldig mye bil igjen i denne. Den ligger på QXL med utropspris 20.000,-. Her er det mye bil igjen for pengene! Bare spør, så skal jeg besvare evt spørsmål etter beste evne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 kunne ikke lagt den ut for to uker siden?trengte bil..blæææææ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Den har liggi på QXL i noen uker allerede. Sku kanskje tipsa her tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Kan jo legge inn en link og: http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Au ... &PageNum=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 blæ...hvorfor kastebort penger på alt annet enn denne..hehe...gi meg bilen så får du 10k i mnd:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Meget innteresangt Står den i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Nei Den står på Tyristrand. Kontakt meg eventuelt på tlf 900 32 710 for å avtale visning/prøvekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Oki, hadde det kanskje passet i morra? Hvor langt er det fra Oslo til Tyristrand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Når på dagen? Kan sikkert få det til i morra. Ca 8 mil fra Oslo (15km fra Hønefoss) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Tja, helst før det blir mørkt passer hele dagen for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hadde vært morro å kjøpt denne for å fikse den opp. Men det var de penga, Fin bil forresten =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 DET må være et GODT tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Nesten billig om den så var uten motor.. Hadde jeg bare hatt en plass innendørs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Nesten billig om den så var uten motor..Hadde jeg bare hatt en plass innendørs.. Betalte ikke langt unna for 4,0 uten motor jeg, og den tjente jeg godt på i deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Nesten billig om den så var uten motor..Hadde jeg bare hatt en plass innendørs.. Betalte ikke langt unna for 4,0 uten motor jeg, og den tjente jeg godt på i deler... Ikke sant.. Var denne bilen i umiddelbar nærhet, så hadde jeg dratt og kikket i det minste. Lei av lange turer... Dessuten er det utropsprisen som er på 20 laken. Om den går for det blir ikke nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg