Lex-Talionis Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Hei. Satt ute i bilen i og satte på tenninga, da gikk pumpa noen sekunder før den stoppa. Det er vel normalt. Men så prøvde jeg å gire mens tenninga var på, da begynte pumpa å gå i et halvt sekund ca. Dette skjer hvis jeg girer fort med spaken ikke sakte. Kanskje et dumt spm, men hva faen er dette? Til opplysning så har jeg Electromotive sprut på den. Mvh Espen
Lex-Talionis Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Ingen som har vært borti dette? kan det hende at når jeg girer så gir kanskje drevene signal til føleren på girkasse eller noe?
|Ole| Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Det er normalt att den går til den har pumpa nokk trykk jah, eg har aldri vert borti att pumpa har gått når eg har girt når kunn tenninga har vert på...men har ikkje hørt etter heller
Lex-Talionis Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 Okei Hmm.. syns det var litt rart. Men må jo være noe med de følere eller noe? Får er jo ikke noe anna elektrisk tilknytta girkassa. Ryggelys bryteren kobla jeg jo ut.
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Er ikke det at når du girer utroli kjapt og gjerne uten og holde clutch så "flytter" motoren seg litt innvendig da? for da vil du jo få et lite trykk fall og pumpen drar opp igjen trykket?
Lex-Talionis Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 Hmm.. mulig mulig. Skal prøve igjen i morra når jeg holder clutch inne. Syns det bare var litt rart, for har aldri hørt noe sånn på de andre bmw jeg har hatt. Takker for råd
Lex-Talionis Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 Har du antilag? hmm.. vet da faen egentlig jeg. Er det sånn funksjon på Electromotive techgt tro? Har det sprutet og MSD coiler. Er ikke jeg som har programmert sprutet eller noe, og kommer ikke inn på ECU pga manglende comkort/usb overgang. Så vet egentlig minimalt enda. Er antilag sånn at alt skal funke på topp hele tiden? sliter vel på motoren dette? Mvh Espen
Lex-Talionis Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 Da har jeg prøvd med clutch inne, og er fortsatt samme symptomene :S Men det gjør vel ikke noe om det er sånn eller?
joacim Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 anti lag er en funksjon man bruker på turbo motorer for å slippe turbo lagg.. kort forklart: da pøser spruten inn mer bensin enn nødventid på en utvalgt sylinger og holder igjen tenninga til eksos ventilen er åpnet på den sylinderen, da tenner den, dermed vil forbrenningen skje i grenrøret, og da spinner turbon opp som en gal.. Jeg har heller aldri hør om noe sprut som er kobla til girkassa, da hadde det isåfall vært clutch pedalen.. Vis det kun skjer når den beveger seg raskt, så er det muligens det at trykket detter når motoren beveger seg ja..
Lex-Talionis Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Okei ;D Da skjønner jeg.. Men da er det vel egentlig ikke noe å bekymre seg over da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå