icc Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Har fått på M3-shortshift som er tight og fin, bytta girforing og ringer på stanga som overfører til det siste girleddet før kassa. Skulle gjerne ha fått bytta dette siste leddet også. Nr. 13 på dette bildet: Er av samme gamle type som på bildet også, sånn med en stor metallring rundt som er umulig å få av. Vet de nye har en liten enkel metallring som sitter i et hakk. Noen tips til hvordan jeg kan få av denne feite metallringen uten å plukke ned girkassa? Er jo knapt plass til en tang oppi der. En liten sak til, noen som vet hvor det går an å få tak i sånne klips (NR. 12 på bildet) uten å bestille på nettet?
ehrnst Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 ringen kan vris rundt. som du ser på bildet er den ikke hel. vri ringen til du kjenner en "pinne" igjennom staget. da kan du se om den pinnen detter ut. jeg mista hele overføringa midt i oslo etter at den pinnen falt ut. hehe. jeg fikk nå hvertfall montert det uten demontering
icc Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Ja har lagt merke til det, men pinnen vil ikke ut virker som den trenger en dytt ovenfra eller at det er for lite rom. Ser ikke så godt heller pga. hardyskiva.
Fliid Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Tynn Flat skrutrekker og når ringen dekker halve hullet til pinnen så stikker du trekkeren under metallringen (i hullet) og bender, den kommer av da med litt hjelp av en annen trekker til og dytte ringen inn mot kassa med. Pinnen trenger som regel en dytt, hvis ikke puten inne i "koblingen" er hel gåen. Er den helt gåen (slitt) så "detter" pinnen ut. Som regel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå