endre88 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 eike virker ikke motoren så vet jo du kor han bor
RubenD Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Da snakker vi enten om forskjellig motor eller en tidligeren eier. Jeg kjøpte motoren i sommer. For 11 måneder siden hadde jeg ikke BMW engang. Var heller aldri snakk om noe feil med elektronikken...
Eike_Oak Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Endre: Fikk ingen garanti på at motoren fungerte, så det er greit. Motoren det er snakk om er den som lå i garasjen til B**** før sommeren. Og det ser ut som at jeg har misforstått litt, den har stått hos deg i 5-6 måneder. Ikke fullt så gale som 11 måneder, men det er fremdeles ikke 2 måneder. Jeg snakket med han du kjøpte den av, han kjente igjen motoren på noen gjenger som var ødelagt og måten det var fikset på. Feilen i elektronikken var ikke noen big deal, men han sa til deg at han mistenkte at lambdasonden var defekt. Egentlig bryr det meg ikke SÅ mye, selvom jeg føler meg litt lurt, men tenkte det kunne være greit å skrive det her inne slik at andre kjøpere er oppmerksomme. Ser at du har kjøpt og solgt BMW-deler her inne siden Desember 2007
RubenD Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 alle mansjetter, sorte nyrer, baklykter og motor er solgt. Har også bakstilling med skivebremser, 51mm fjørbein, getrag 260 girkasse og en bunnpanne til m20. Reiser på tirsdag og kommer hjem til jul så hvis noen vil ha noe må det hentes i dag! Sendes ikke!
Lex-Talionis Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Jeg venter fortsatt på de frontlyktene du sa jeg kunne kjøpe for 2000 inklusiv frakt. Glemt det eller?
RubenD Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Syntes å huske at jeg svarte deg, men ser at jeg ikke har gjort det. Beklager det! Hvis noe skal sendes skal jeg ha forskuddsbetaling. Skrev tydelig at alt måtte hentes. Har likevel fått sendt 2 pakker, som min mor måtte sende grunnet jeg jobber HELE dagen. Nå er det uansett for seint men kommer hjem rundt jul...
Lex-Talionis Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Okei, fikk iallefall ikke noe.. Kom akkurat over noen billige noen, så da går det i boks
Rotax8 Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 m20b25 komplett med gir, hjerne og ledn.nett. stått i e34sorte DElykter til e30 org sorte baklykter til e30 facelift NY sort nyre til e30 div nye gir og håndbrekkmansjetter carboninnlegg til instrumentpanel til e30 2 sett nye instrumentringer. et chrome og et matt [/quot hvor langter motoren gått, er toppen hel å fin uten sprekker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå