bmwt Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 ny m5 fanger fra bs bildeler selges,ser helst at den ikke må sendes,holder til i bergen. bud over 1500,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikrb Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Er det med lister, lykter osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwt Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 ikke lister el lykter nei.med det ser ut som "listene" er innstøpt i fangeren. det er brakketter for feste av tåkelysene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikrb Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Har du bilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwt Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 kan ta noen i helgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E39TOURING... Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Hva i svarte feiler det deg bmwt? Kan du gjette hvem jeg er forresten? Er ikke dummere enn at jeg googlet navnet ditt her om dagen og fant en link til bimmers. Ser jo nå hva du driver med, og har for sikkerhets skyld vært i kontakt med andre du har lurt bare for å få det bekreftet. Hvis du enda ikke har skjønt hvem jeg er så er det jeg som er eier av den touringen du skryter av på lista di. Jeg er med andre ord også eier av den fangeren du nå prøver å selge unna! FANGEREN OG FJØRENE SKAL VÆRE HOS MEG INNEN MANDAG TIL UKA. HVIS IKKE VIL JEG BRUKE ADSKILLIG AV MIN FRITID PÅ Å ADVARE ANDRE HER PÅ BIMMERS OM HVA DU DRIVER MED. SOM SAGT: INNEN MANDAG FØRSTKOMMENDE. ELLERS VIL FLERE ENN DE SOM SER DENNE TRÅDEN FÅ REDE PÅ DETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikrb Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Jaaaveeel ja? O_o Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwt Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 kommer vell en liten beklagelse fra denne personen ja som skrev dette. her er en misforståelse ute å går. så denne er fortsatt tilsalgs. å når det blir skrevet lurer,så får du spesifisere det. aldri lurt en kjeft her inne. eneste som har vært et problem gjaldt en motor som ikke var i den stand jeg trodde,men dette er ordet opp i. så det er rimelig leit du ikke sjekker alle fakta før du ødelegger tråden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E39TOURING... Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Heisann alle sammen! JEG TREKKER TILBAKE MITT FORRIGE INNLEGG DA DET HELE ÅPENBART BEROR PÅ EN MISFORSTÅELSE! FANGEREN SOM ER TIL SALGS ER IKKE NOE JEG HAR RETT PÅ ELLER HAR BETALT FOR. Beklager så mye til bmwt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwt Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 den er grei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwt Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 så med andre ord er fangeren fortsatt for salg Link to comment Share on other sites More sharing options...
perolav Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 jeg er veldig interresert i fangeren... pris? bilder? send pm hvis du vil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts