jensemann23 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Jeg monterte stor kjørecomputer,alt utenom Check Controll og Code funker. Jeg har DEFA med startsperre. Den fungerer, dvs hvis alarmen går får jeg ikke start på bilen. Men er det noen som vet hvordan denne Code-funksjonen er koblet? Hadde vært tøft å få det til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 går det forresten av å få OBC-en til å bli Norsk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Engelsk er vel det nærmeste du kommer tror jeg. Kanskje mulig å om programmere den på en eller annen måte men Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olelink Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 ting ser jo best ut når alt funker, men den code funksjonen kan være litt lur, den går jo på startsperra å hvis det blir noe tull der kan det bli leit å få startet biln 325'n min fikk ett anfall en gang jeg brukte code funksjonen, teksten i skjermen ble bare tull og bilen startet ikke, hjalp ikke å slå av tenninga så jeg prøvde å ta ut OBC'n, plugge ut kontaktene en stund, plugga inn igjen.....nei, akkurat likt og bilen starta ikke. må innrømme jeg ble litt svett med tanke på hva i ******* skjedde nå. men etter 10-15min så ble alt plutselig greit igjen ? etter det ble ikke code funksjonen brukt noe særlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Kanskje litt OT.. Men åssen funker den code funksjonen? Bestemmer du kode selv når du slå den på? Eller er det noe lagra kode du burde kunne ..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 taster inn en hvilken som helst kode , trykker på code, så er starteren deaktivert. vet ikke om det går an å trillstarte, tviler på det. så må du taste inn samme koden igjen for å åpne den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olelink Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 taster inn en hvilken som helst kode , trykker på code, så er starteren deaktivert. vet ikke om det går an å trillstarte, tviler på det. så må du taste inn samme koden igjen for å åpne den nope, tenning, bensinpumpe osv er avslått helt til rett kode trykkes, starteren går da, så man kan kime den så lange man vil men du ender bare med tomt batteri Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 okei. Men på startsperra i DEFA alarmen går ikke starteren rundt heller:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts