AlXz Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Selger en M3 Frontfanger til E36. Er noe småfiks på den. To sprekker, og et feste som må festes. Den har ett grøftelys og mangler lister. Se bilder. Selges hbo 800,- + evt. fraktkostnader Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Har fått et bud på 1.000,- inkludert frakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 Nytt bud mottatt, på 700kr uten grøftelys. Beste bud hittil etter min mening, så går nok for det om ingen andre henter den raskt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus318is Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 bare jeg som ikke ser bildene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 bare jeg som ikke ser bildene? Godt mulig serveren har vært nede litt.., er ikke helt stabil den jeg leier Den skal være oppe nå, så nå skal bildene vises.. Nytt bud igjen, 800kr + frakt (uten grøftelys) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 Nye bud igjen. Først på 850kr, så på 900kr (begge uten tåkelys og frakt) Ser serveren hvor bildene ligger er nede nå.. Om noen ønsker bilder kan dette sendes på mail, dersom serveren ikke har kommet opp igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted November 2, 2008 Author Share Posted November 2, 2008 BUMP! Ikke solgt likevel.., Ble enig med kjøper at frakt skulle sjekkes opp før han betalte. Og han hadde god tid, osv, så da var det ingen grunn til å stresse. Men selvfølgelig var det bare piss, og nå er det litt for lenge sida de andre budene ble mottatt til å selge til dem tenker jeg. Så nye bud mottas Serveren bildene ligger på er nede for tida, dessverre. Skal legge til nye bilder når jeg får tak i dem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts