BMWBenny Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Her er det vel noe som ikke stemmer? innesrte ringen i lageret skal vel ikke henge igjen der? Og har jeg fått handla riktig lager? ser ikke helt likt ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fliid Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 haha. Fy faen å god jeg er til å gjette.! ; ) Lageret har ingen ABS krans og ser igrunn dypere ut enn det andre, men det må du bare måle deg frem til med ett skyvelære eventuelt. ; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWBenny Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Mener du å få lirka en trekker innunder lageret? nei? Forklar litt bedre er du snill. sugen på å få gjort det her nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fliid Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Spindel er den tappen som står ut som du trer lageret på. Fjørben gods er det som er bak der. Du kan prøve og ta en tang rundt lagerbanen som står igjen og dra det av. Dette er knot, men trekker trikset jeg nevnte blir der som pilen er. Prøv og skap en avtsand imellom der, så fort du har fått det, da pleier lagerbanenn og gli "lett" av. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Bruker å dra av/skjære av lagerskål fra tapp. ABS ring kan være lik VAG at det må flyttes over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWBenny Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 fiksa det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts