fast Dog Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Fikk høre at dette ikke var helt vanlig og vedkommende mente at det måtte være 1 eller flere fester som er dårlige. Noen som har noen tips hvilken jeg burde begynne med?Er bare bakdelen som vibrere kraftig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast Dog Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 litt dårlig formulert, men er det noe annet enn selve gummifeste bak jeg burde bytte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan GS Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 hei Mener at du skal ha en vibrasjonsdemper på anlegget ditt, hvis denne¨er full av skit så kan det skape vibrrrrrasjoner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast Dog Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 vibrasjonsdemper?? Hvordan ser denne ut og hvor ligger den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveinern2 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 min eksos rista, da var det en gummi ring som var gåen, den helt framme med girkassa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts