patricko Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 hørtes ut som et goprosjekt har du det travelt eller
sh0rty^ Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Teoretisk sett så burde det ikke være noe problem visst du får oljen dit Når det gjelder m20 motoren så har jo den peilepinnen på innsugssiden og regner ikke med du skal ha turboen på den siden, så da må du nok ha en form for pumpe fra oljereturen fra turboen din og bort til peilepinnen din Blir ålreit å peile oljen framover for deg da
heltn Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Blir ålreit å peile oljen framover for deg da hæhæ
p1mp Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 ja men hvis jeg senker det peilerøret noen hakk, og lurer en oljeslange rundt motoren nedi der. med fall hele veien
heltn Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Tenke litt her, Det ligger antagli litt olje nedover det røre, og kappe det med Vinkelsliper .feks vil jo dette ta fyr, men uansett. Er da mye enklere og nett båre et hull, gjenge opp og sette i en nippel nede ved bunnpanna? er da mye bedre og enklere vil nå jeg si
336mik Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Dette vil da gi altfor liten flow,men mindre du kobler på ei pumpe da.
Rolfbhag Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Tenke litt her, Det ligger antagli litt olje nedover det røre, og kappe det med Vinkelsliper .feks vil jo dette ta fyr, men uansett.Er da mye enklere og nett båre et hull, gjenge opp og sette i en nippel nede ved bunnpanna? er da mye bedre og enklere vil nå jeg si Enig med han her, for om du får for lite flow i turboen kan du ødelegge den og det e vel ikkje so kaldt at du ve det vel??
tomerikk Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 begynner å bli kaldt å skru:) Blir det for kaldt å lage skikkelig oljeretur så blir det vel alt for kaldt å gjøre hovedjobben også. Men det kommer jo altid en ny sommer.
325ti Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 sett oljeretur i bunnpanne eller blokka på eksossiden, dette hørtes i mine ører ut som et dødfødt prosjekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå