xcuze Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Skrevet Desember 22, 2013 Joda, beholder en latterlig billig båt i over fem år
LK Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Prøv igjen til sommeren når folk har fått feriepenger Den røde Dalla Pietan med merc det er bilde av her er forøvrig min båt Bimmerfører reagerte på dette 1
Bimmerfører Skrevet Desember 24, 2013 Skrevet Desember 24, 2013 Prøv igjen til sommeren når folk har fått feriepenger Den røde Dalla Pietan med merc det er bilde av her er forøvrig min båt Likte den, og måtte bare dele bilder av den for det er en nydelig båt LK reagerte på dette 1
xcuze Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Skrevet Desember 26, 2013 Hvis du ikke er redd for og bli våt, så har jeg en 14" ZapCat med 55hk Johnson tilsalgs....!?
N.w.a00 Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Går det an å få 2 seter forran å en sofa bak i en dalla pieta så det er plass til fire personer, eller er det bare plass til to seter etterhverandre?
LK Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Det går med litt smale framstoler. Hvis du går inn på Baatplassen.no så har jeg prosjekttråd der med endel bilder,så slipper vi å spamme denne salgstråden
N.w.a00 Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 Har ikke bruker på baatplassen.no men vil du selge dallaen?
1802tii Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 Hvis du ikke er redd for og bli våt, så har jeg en 14" ZapCat med 55hk Johnson tilsalgs....!? Det er en fin båt. Har en Aqacuick zapcat kopi med 30 hk Tohatsu. Den gjør 30 knop. Den er tett i hekken. Vi bruker den som slepejolle på seilbåten. Får mange stygge blikk når båten er i bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå