RoaldJ Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 Lagde en egen tråd om vårpussen: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=150656 Så fikk jeg montert bakrutesenkeren.. syns den paste sammen med CSL-luka.. men vansklig å få med begge deler bra på bilder
RoaldJ Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Da har jeg montert orginal rullegardin i hattehylla.. Lille Leon likt ikke å få sol midt i fleisen gitt. Tenkte å sote den, men ventetida var så lang og prisen på 5 ruter var 5700,- Fikk også sota de minste rutene bak. skal ta de andre vinduene også, men vil demontere dem da.
DJ RS2 Matrix Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 blei bra det der ser ut som det lille vindu blei ganske bra, du tar ikkje rutene mine med det samme da
RoaldJ Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 hehe.. vinduene blei bra i lyset i garasjen på kvelden, men idagslys idag måres var det ikke fult så bra menmen.. gidder ikke å ta d på ny
RoaldJ Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Bilen er for salg.. 85.000,- ca 185.500 km Oljeskjift tatt for ca 3 mnd siden. Vanos er overhalt med O-ringer fra Beisan i statene. Senkesett er tatt av, men orginalt m-tech er satt på for litt bedre kjørekomfort. 19" følger med, de har 2 nesten nye dekk (i sommer/høst) og to greie dekk.. Supersport sitt coilovers sett fra GS-bildeler er godkjent i vognkortet, så er bare å montere nytt på. 19" er også godkjent i vognkort. spør om du lurer på noe.
eivind_m Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Hei! Først av alt, flott bil! Liker det du har gjort av mods på bilen, syns den ble meeget bra Men jeg lurer på om det er AC Schnitzer bakrutespoiler du har, eller..?
eivind_m Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Det ser sånn ut. Samme som jeg har Syns den er rå, vurderer den på min E46 sedan selv..
espenae93 Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 hvor kjøpte du CSL bakluka? jeg tror min luke har hakket mindre vinkling.. min er ifra schmiedmann, men skal ikke monteres før til våren tenkte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå