burny_ Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Hei! Har en E34 525i, 91 (så er vel uten vanos). Kjøpte den for ikkje så lenge siden, og har lyst til å vite litt Hvor ofte burde olje, plugger, oljefilter, luftfilter etc byttes? Strammes kjede automatisk? Noen spesielle ting i understell / drivverk eg burde passe på? Takk for hjelp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonic Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Er vel opp til hver enkelt det..men.. Er det byttet olje, plugger, oljefilter, luftfilter +++ fra før ? Kjøp Haynes-boka på Biltema. De har ikke til alle E34, men noen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Olje og filter bør vel byttes på hver 10 000km ca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenno Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 For egen del skifter jeg olje og filter mellom hver 5-10000km, men det er nå meg. Mulig du finner noe flere opplysninger på denne linken eller linker til annet kjekt på min hjemmeside som du finner linken til under min profil. Haynes eller bently verkstedhåndboken er egentlig fine bøker ha som forteller mere utfyllende om dine spm på samlet sted . Link to comment Share on other sites More sharing options...
burny_ Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 Takk for hjelpa, Haynes manual blir kjøpt på biltema så fort jeg har tid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts