Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg selger mine 17" Braid felger. Grunnen er at jeg har lyst på kantfelger :D

Felgene er som sagt 17" og et15

Du kan se felgene på http://www.gundersenmotorsport.no/

se etter winrace a og winrace ta

jeg skal få lagt ut bilder.

disse har sittet på en e30 med 4.100

det er 4 kuhmo eller ossen den skrives :P på 205.40.17, omtrent nye forran og slitt bak, det er kanskje underkanta 2mm igjen bak.

vet ikke pris jeg skal ta, så jeg tar imot bud, men ikke skambud, dette er ikke noen billige felger.

mvh Andreas

Skrevet

Nei, du sa bud. Og 3500kr er ikke helt på tryne for brukte felger. Da må du hvertfall si en minstepris du ønsker da. Du har jo tydligvis en tanke om en pris. Del den med oss da

Skrevet
Nei, du sa bud. Og 3500kr er ikke helt på tryne for brukte felger. Da må du hvertfall si en minstepris du ønsker da. Du har jo tydligvis en tanke om en pris. Del den med oss da

ja stemmer det, jeg sa BUD, ikke skamBUD. men greit, skal notere meg prisen din. prisant. er vel rundt 10k tenker jeg.

Skrevet

felgene koster 2250 så vidt jeg kan se. 2250x4=9000kr. Men mulig at jeg har sett feil. Samme kan det være. Skal ikke ødelegge salgstråden din. Blir for dyrt uansett for meg. Lykke til med salg :)

Skrevet
felgene koster 2250 så vidt jeg kan se. 2250x4=9000kr. Men mulig at jeg har sett feil. Samme kan det være. Skal ikke ødelegge salgstråden din. Blir for dyrt uansett for meg. Lykke til med salg :)

jeg skjønner jeg skjønner, alle kan missforstå :P som du ser så er prisen på nettsida FRA 2250 til 4600. alt etter impress og bredde :P og mine er jo et15, ett impress som ikke engang står oppført der fordi det var for lite så de måtte bestille de separat fra spania :P

takk takk :D

Skrevet
Aahh I see. Da beklager jeg. Da var det virkelig et skambud. Hehe.. Skal tenke litt på det. Men du kan jo sende meg en PM om det dukker opp noen bud :)

hehe det går bra :P

ja det kan jeg seffølgelig gjøre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...