B m w 5 2 5 i Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Noen her inne som har testet dette? Noe å satse på? Holdbarhet, lyd osv. Står ikke noe om leverandør på sidene til Gs..
Larsegutt Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Har montert et kit som opprinnlig hører til på M52/M54 motoren til E-46. Passer veldig bra til min E-39 525i, med en liten modifikasjon. Eneste jeg måtte gjør var og borre opp et annet hull i avskjermingen til festet. Kjøpte det gjennom schmiedmann. Forøvrig en meget deilig lyd ved pådrag! Holdbarheten på selve filteret er bra, og rengjøringen står du for selv Effektmessig vet ikke jeg, men blir vertfall ikke værre...
lloydsb Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Har montert et kit som opprinnlig hører til på M52/M54 motoren til E-46.Passer veldig bra til min E-39 525i, med en liten modifikasjon. Eneste jeg måtte gjør var og borre opp et annet hull i avskjermingen til festet. Forøvrig en meget deilig lyd ved pådrag! Holdbarheten på selve filteret er bra, og rengjøringen står du for selv Effektmessig vet ikke jeg, men blir vertfall ikke værre... det du har er powerfilter m varmeskjold som er helt nødvendig så ikke filtert skal suge inn varm luft fra motoren, noe som føre til mindre effekt... han tenker på insats til orginale luftfilter boks... effekt messig vil du ikke merke en dritt, tviler på du hører forskjell heller. spare kanskje ei droppe bensin maks 2. holdbarhet samme som org insats igrunn.. Jeg hadde bare glemt denne tanken og gått får org insats.. Har powerfilter på bilen min. sto på fra forje eier. uten varmeskjold. Skal kastes langt vekk. da min bil lager mer en nok lyd fra før med eff.anlegget.
Larsegutt Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Ja tenkte kon-filter jeg nå... sorry. Det hører du vertfall godt
B m w 5 2 5 i Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Det du hadde der Larsegutt skal absolutt vurderes til våren. Hjelper på med litt mer lyd på høyere turtall.. Endte opp med å kjøpe innsatsen når eg alikevel tok turen innom GS. Placebo effekten lenge leve..! Kan ha noe å gjøre med at det gamle var bra svart Slipper sportsfilterne gjennom mer dritt enn orginale?
Larsegutt Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Dei skal vel ikkje gjøre det, men siden dem skal levere mer luft, er dem vel ikke så ''fine'' til og skilje ut det aller minste partikklene. Kommer også ann på hvor flink du er til og rengjøre kon-filteret. Samt bruke den oljen som filteret skal sprayes inn med slik at dritten fester seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå