520ia Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Selger 4 felger med dekk, tror de passer e39 og e60. De satt på min e 60 når jeg kjøpte den, jeg kjørte bare tre mil med disse fordi jeg hadde kjøpt meg 18" som lå og ventet. Var noe vibrasjoner kjente jeg på den lille turen, da jeg tok de av så jeg at det manglet senter ringer inne i felgene, dvs senteret i felgen er større en senteret på e60. Vet ikke om det kan ha noe med vibrasjon og gjøre. Felgene ser bra ut, men noen merker er det i dem. Dakka som sitter på er pirelli p7 to bra og to ganske slitte. Dim. 225/50 Noen som vil kjøpe, kom med bud. Sender de ikke, må hentes i halden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 OT, men til evt kjøpere... Om de har stått på e60, uten senterring, passer di ikke på e39, men på e34, da e39 har større navåpning enn sine søsken, dumt, men slik er det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ia Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 De skulle hatt senterring når de sto på e60, var det jeg forsøkte og skrive. Jeg prøvde en seterring fra vinterdekkene mine i disse felgene, da gikk de på e60 uten slakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå