Tweety bimma Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Hei har en 325 bakstilling som har liggi et par år som jeg ikke trenger alikvel som jeg selger. Er uten diff og bremser bør sikkert byttes. Bud 2.8L fra e28 som har stått ute i et par år(under pressenning men ingen garanti) med kasse Bud Girkasse fra 520i 88.bud(solgt) Nye bremsesjold til bak til e34.bud blått pent 2 dørs intreør til e30(stoler,baksete og dørtrekk) div dynamoer og startere ++ små tjafs (ikke no fancy styling eller no) Må bort så bare kom med bud
Tweety bimma Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 har også tank til e34 520i 88 mod - BUD Koffertlokk til e34 i diamant svart(hull til spoiler) BUD ene gitteret bak til stasjonsvogn e34 (link) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=60&hl=11 BUD
kribje Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 har u noen bilder av det e30 int. og en pris. svar helst på mail krister_bj@hotmail.com
stfoer Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Hei har en 325 bakstilling som har liggi et par år som jeg ikke trenger alikvel som jeg selger. Er uten diff og bremser bør sikkert byttes. Bud2.8L fra e28 som har stått ute i et par år(under pressenning men ingen garanti) med kasse Bud Girkasse fra 520i 88.bud(solgt) Nye bremsesjold til bak til e34.bud blått pent 2 dørs intreør til e30(stoler,baksete og dørtrekk) div dynamoer og startere ++ små tjafs (ikke no fancy styling eller no) Må bort så bare kom med bud Du har PM
B3KK15 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Har du ett sånt plast lokk som sitter bak armlenet inn i bagasjerommet til E34?
Tweety bimma Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Har du ett sånt plast lokk som sitter bak armlenet inn i bagasjerommet til E34? nei har ikke det gitt
e30lars Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 hvor mye kunne du tenkt deg for den bakstillinga til e30? åssen tilstand er den i.. rusten og jevelig el? heh
Tweety bimma Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 hvor mye kunne du tenkt deg for den bakstillinga til e30?åssen tilstand er den i.. rusten og jevelig el? heh Vel den har som sagt ligget ute i hvertfall 1 vinter så er vel ikke mint akkurat. Bør bytte skiver og klosser sikkert. (ta bud osv på PM du)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå